Winkelwagen

Assortiment

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

Retourneren

Het kunnen retourneren van goederen is een belangrijk aspect van onze dienstverlening. Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan is dat behoorlijk balen. Daarom mag er altijd geruild worden. Let wel op onderstaande, geldende voorwaarden:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige bedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van u herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via info@mijnslijter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retouren even aanmelden

U kunt retouren alleen aanmelden via deze link en gebruik maken van de bij uw bestelling bijgesloten 'retourenbon'. Op deze bon kunt u aangeven welke artikelen u wenst te retourneren. Daarnaast vindt u daar ook informatie over de te volgen procedure waaronder de 'wijze van verpakken'.

Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf bij ons aangemeld zijn en waarvoor de instructies, die zijn aangegeven, opgevolgd zijn! U ontvangt van ons een 'retourboncode'. Deze vermeld u zelf op de betreffende retourbon. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld Ún door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

De geretourneerde artikelen moeten binnen 7 werkdagen na verzending van uw bestelling aan ons geretourneerd Ún door ons ontvangen zijn.

Aanvullende voorwaarden

Artikelen die u in de uitverkoop met een korting van 70% of meer hebt gekocht worden niet geruild of teruggenomen. Het te retourneren artikel moet voorzien zijn van alle labels en in originele verpakking worden geretourneerd. Artikelen worden niet teruggenomen indien het artikel 1. geopend is, 2. beschadigd is, 3. je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

Verzendkosten retouren

De kosten van het verzenden van de retouren naar mijnslijter.nl zijn voor eigen rekening tenzij, gezien de aard van je klacht, anders overeengekomen. U dient uw retouren te allen tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in aangenomen en dus niet gecrediteerd.

Verdere verwerking van uw retouren

Zowel de aanmelding als de ontvangst van uw retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt gecrediteerd in de vorm van een tegoedbon met een 'tegoedboncode'. De tegoedbon wordt uitgegeven door mijnslijter.nl, is onbeperkt geldig en kan online gebruikt worden om een openstaande bestelling (gedeeltelijk) te voldoen.

Artikelen ruilen

Indien je een artikel wenst om te ruilen, dien je eerst het te retourneren artikel aan te melden als retour en vervolgens het gewenste vervangende artikel te bestellen via de normale bestelprocedure op onze website. Middels de van ons te ontvangen 'tegoedboncode' kun je vervolgens de tegoedbon verzilveren.

Vervolgens kies je voor het eventueel resterende bedrag opnieuw een betaalwijze. Je ontvangt een bevestiging van de verrekening van de tegoedbon per e-mail, waarin tevens het resterende openstaande bedrag wordt vermeld. Houd er rekening mee dat de portokosten voor het verzenden van nieuwe en/of vervangende artikelen voor jouw rekening komen.

Heb je een klacht over een artikel of over de bezorging van je bestelling? Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor het aanmelden van retourneren. Wij verzoeken je om de klacht binnen 3 dagen aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch, elke werkdag tussen 10.00 en 17.00 uur via 026 333 22 18 of per e-mail info@mijnslijter.nl

Wij zullen samen de klacht zo snel mogelijk verhelpen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij jou het ordernummer en je telefoonnummer te vermelden, zodat wij contact met je op kunnen nemen.